Panaszok
Olvassa el a panasz feltételeit
Alapvető információk:
A panasz benyújtásának ideje: 1 év
A panaszok címe:
LiderStal Bieniek Wojciech
Stare Rybie 10
34-652 Stare Rybie
További információ:
Ha az Ön által vásárolt termék fizikai vagy jogi hibás, akkor Önnek jogában áll reklamálni azt a garancia igénybevételével. Panaszát benyújtja hozzánk, mint a bejelentés elfogadásáért és elbírálásáért felelős entitáshoz. Felelősségünk az eladott áruért a termék átvételétől számított 1 évig tart. Ez azt jelenti, hogy ha ez alatt az időszak alatt hibát fedeznek fel vagy észlelnek, 14 napon belül fordulhat hozzánk panaszával a tétellel kapcsolatban.
A reklamációs levélben adja meg: személyes adatait (név, vezetéknév vagy cégnév) és elérhetőségeit (lakó/lakcím, telefonszám, e-mail cím), a reklamáció benyújtásának dátumát, a hiba észlelésének időpontját, ismertesse a hiba – a reklamáció okát, mellékelje a reklamált személy fényképét és az észlelt hibát, és jelezze az Ön igényeit. A reklamációhoz csatoljon adóbizonylatot vagy áfás számlát, és ha ezen dokumentumok egyike sem áll rendelkezésére, csatoljon más, a reklamált árura vonatkozó adásvételi szerződés velünk való megkötését igazoló bizonyítékot. Ez lehet például egy kinyomtatás arról a bankszámláról, amelyről a hirdetett cikkért fizetett.
Jótállási reklamáció benyújtásakor négy intézkedés egyikét kérheti: a termék kicserélése hibamentesre, a termék javítása, árleszállítás, szerződéstől való elállás – ha a hiba jelentős. Jogunk van azonban bizonyos feltételek mellett az Ön által választott megoldástól eltérő, a törvény által megengedett megoldást ajánlani. Például felajánlhatjuk Önnek a hibás termék azonnali, túlzott kényelmetlenség nélküli kicserélését egy hibamentesre, vagy az árcsökkentés vagy a szerződéstől való elállás helyett a meglévő hiba elhárítását. A részletes rendelkezések a cikkben találhatók. 560. §-a alapján.
- Nyújtott szolgáltatások A fogyasztói jogokról szóló 2014. május 30-i törvény 38. cikke:
Az üzlethelyiségen kívül vagy távollevők között kötött szerződéstől való elállás joga a fogyasztót nem illeti meg az alábbi szerződések vonatkozásában: 1) szolgáltatásnyújtás esetén, ha a vállalkozó a szolgáltatást a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával maradéktalanul teljesítette, akit a rendelkezés megkezdése előtt tájékoztattak arról, hogy miután a vállalkozó a szolgáltatást teljesítette, elveszíti a szerződéstől való elállási jogát.
A panaszlevelet eljuttathatja közvetlenül a cég irodájába, vagy ajánlott levélben elküldheti (lehetőleg tértivevényes kéréssel) a következő címre: LiderStal Bieniek Wojciech Stare Rybie 10, 34-652 Stare Rybie.
A panaszt annak benyújtásától számított 14 naptári napon belül megvizsgáljuk..
FIGYELEM!
Megfelelő gondot fordítunk arra, hogy az ajánlatainkban szereplő fotók és termékleírások megfeleljenek az eladott cikkek tényleges tulajdonságainak, tulajdonságainak és rendeltetésszerű használatának. Termékleírásokat készítünk a gyártóktól kapott információk alapján. Ha hibát észlel a leírásban, vagy kétségei vannak a pontosságával kapcsolatban, kérjük, jelezze felénk e-mailben: biuro@liderstal.hu
Egyúttal tájékoztatjuk, hogy az ajánlatainkban szereplő fotókon bemutatott áruk megjelenése kismértékben eltérhet a tényleges megjelenéstől (szín, arányok stb.). Ez a képeket kibocsátó/megjelenítő eszközök és média beállításaiból, valamint mindannyiunk egyéni észleléséből adódik. Az átvételi eltérések nem alapozhatják meg a vásárolt áruval kapcsolatos reklamációt.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy a termékcímkék fotói csak illusztrációs célt szolgálnak, és csak az adott termék fizikai tulajdonságait mutatják be. Az abban szereplő összes adat a sorozatszámokra, az adott termék tételszámaira stb. vonatkozóan csak tájékoztató jellegű. A lefényképezett és az ajánlatokban szereplő, illetve a vevőnek ténylegesen leszállított tételek sorozatszámának eltérése nem befolyásolja az áru szerződésszerűségét, és nem képezheti alapot a reklamációhoz.